Reklama google Ads – skuteczna kampania dzięki google adwords
Dotrzyj błyskawicznie do użytkowników Internetu, którzy właśnie szukają Twojego produktu lub usługi.
Czy wiesz że 90% Polaków korzysta z wyszukiwarki google, aby szukać rozwiązań dla swojego problemu, produktów lub usług.
Co zyskujesz dzięki reklamie
w google ads?
- Natychmiastowa widoczność w internecie
- Dotarcie do potencjalnych klientów bez straty czasu i budżetu
- Wzrost odwiedzających twoją witrynę
- Pozyskanie kontaktów
- Wzrost sprzedaży w sklepie internetowym
- Płacisz za kliknięci
- Kontrolujesz budżet
- Celujesz reklamy w odpowiednie grupę docelową np. na Warszawę, użytkowników danej strony internetowej bądź kanału youtube, albo na osoby które szukały buty piłkarskie
- Masz pełny wgląd do statystyk reklamy, wiesz kiedy gdzie i kto zareagował na reklamę
- Możesz sprawdzić się na tle konkurencji
Kampania google ads i ich rodzaje oraz zastosowanie
Kampania w wyszukiwarce google
Jest to reklama skierowana do użytkowników w internecie którzy korzystają z wyszukiwarki celem znalezienia odpowiedniego produktu, usługi bądź rozwiązania problemu. Trafiasz laserowo w ich oczekiwania. Jest to najskuteczniejsza forma reklamy.
Kampania w sieci reklamowej
Jest to reklama banerowa, która może w sposób obrazowy przedstawić twoja firmę, produkty czy tez usługi. Pamiętaj 1 obraz może zastąpić 1000 słów.
Kampania produktowa
Reklama kierowana przez właścicieli sklepów internetowych. Prezentuje produkty w sposób atrakcyjny w różnych miejscach w się wyszukiwania lub sieci display.
Kampania w youtube
Reklama w przestrzeni youtube. Zwykle przybiera formę video choć może być tez tekstowa bądź graficzna. Zaleta reklamy w youtube jest możliwość kreatywnego przedstawienia swojego przekazu reklamowego oraz stosunkowo o niewielki koszt.
Reklama remarketingowa
Jest to bardzo istotny rodzaj reklamy w każdym biznesie. Umożliwia dotarcie do użytkowników którzy mieli już styczność z naszą marką i powtórnie zachęcić ich do zakupu produktu bądź usługi. Często stosuje się ją w kontekście porzuconych koszyków.
Reklama w poczcie google gmail
Reklama kierowana do właścicieli kont pocztowych gmail. Jest to typ reklamy który jest bardzo osobisty i co za tym idzie jego widoczność jest wysokim poziomie.
Inteligenta kampania produktowa
Ten typ reklamy pozwala algorytmom google doskonale wybrać grupę docelową dla naszych produktów aby następnie pokazać im reklamę i skłonić do odpowiedniego zachowania tzw. konwersji.
Dla kogo jest reklama google ads?
Ile kosztuje reklama w Google Ads?
Jest możliwe, aby reklamować się w Google Ads za darmo, ale będzie ograniczony w liczbie wyświetleń, które są wyświetlane. Istnieje kilka sposobów, aby zapłacić za reklamę w Google Ads. Dwa najczęstsze sposoby rozliczania są poprzez koszt kliknięcia (CPC) i koszt impresji (CPM). CPC określa koszt za jedno kliknięcie. CPM określa koszt 1 000 wyświetleń reklamy.
Budżet reklamy wynika z analizy branży i konkurencji.
Koszty obsługi ustalamy indywidualnie. Ceny zaczynają się od 300 zł. – 400 zł.
Dlaczego google adwords ze mną?
Posiadam 4- letnie doświadczenie
Posiadam certyfikat google adwords
Doradzam i edukuje
Transparentność – dostęp do konta reklamowego
Pracuje bezpośrednio z klientem
Wdrożenie analityki internetowej
Możliwość spotkania na żywo
Adrian Wiśniewski
– Krótko o mnie –Od 2015 roku prowadzi działąnia związane z tworzeniem stron internetowych, tworzenie sklepów internetowych, reklamę internetową, kampanie google ads, kampanie facebook ads oraz pozycjonowanie.
Jaki daje efekt reklamowy prowadzenie kampanii przez Sawinet?
Reklama google ads to najszybsza forma reklamy w internecie.
Zaczynasz od pierwszego dnia puszczenia reklamy. Efekty jakich możesz się spodziewać mogą pojawić się już pierwszego dnia. Samodzielnie masz wpływ na to na którym miejscu w wyszukiwarce lub na jakich witrynach pokazuje się twoja reklama. Zwróć uwagę na to że, choć może to być najdroższa forma reklamy online, w zamian za to charakteryzuje się najwyższą skutecznością. Dlaczego? Bo jak żadna inna odpowiada na zapytania użytkowników internetu. Algorytmy googla zapewniają spektakularny wynik w postaci wysokiej pozycji w wyszukiwarce google. Reklamodawca ma duży wpływ na jakość reklamy czyli odpowiedni dobór słów i fraz tak aby potencjalny klient mógł skusić się i kliknąć w reklamę. Należy przy tym pamiętać aby zastosować odpowiedni dobór słów kluczowych, na które będzie wyświetlana reklama tekstowa lub reklama banerowa inaczej display. Na końcu pozostaje wybór odpowiedniej stawki za reklamę, które przenosi zainteresowanego na stronę docelową. Mając na uwadze dobro przedsiębiorcy, firmy staramy się minimalizować koszty reklamy oraz maksymalizowac przychody z tytułu sprzedaży produktów lub usług. Dokładamy szeregu starań w optymalizacje każdej kampanii reklamowej.
Co mówią o nas klienci?
Sprawdź jakie opinie wystawili klienci. Są to opinie z wizytówki googla jak i ze strony na facebook-u.
Opinie z Googla
Zostaw opinie o mojej firmie. Będę wdzięczny za każdą opinię.
Najczęściej zadawane pytania
Przeczytaj dlaczego nie warto oszczędzać na bezpieczeństwie
Zapytaj o szczegóły współpracy
Możliwość zdalnych konsultacji
UMOW SIĘ NA 1-WSZA NIEZOBOWIĄZUJĄCA KONSULTACJE ONLINE