Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych (SEO)
Prowadzisz firmę i już wiesz że klientów można zdobywać w internecie?
Dowiedz się w jaki sposób możesz zwiększyć widoczność twojej strony internetowej a przez to pozyskiwać nowych klientów.
Zapewniam:
- bezpłatną wycenę
- audyt strony www
- analiza konkurencji
- bezpośredni kontakt
- raporty okresowe z wykonanych prac
Czym jest pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach?
Pozycjonowanie to sposób na promowania swoich produktów i usług w internecie polegającym na zwiększaniu widoczności w wyszukiwarce google. Jest to rodzaj reklamy internetowej. Zadanie to polega na zdobywaniu jak najwyższej pozycji w wyszukiwarce na odpowiednie frazy inaczej słowa kluczowe, które użytkownicy wpisują w internecie.
Podstawowe pojęcia przy skutecznym pozycjonowaniu stron www: słowa kluczowe, pozycja strony w wyszukiwarce, wyszukiwarka google, google search console.
Słowa kluczowe inaczej frazy
– to określone zwroty które wpisują użytkownicy internetu do wyszukiwarki. Bardzo ważna rzecz przy analizę słów kluczowych są intencje za którymi kryją się. Każdy użytkownik w sieci ma określone intencje wpisując je w przeglądarkę internetową. Poznajcie podstawowe 4 intencje: zapytania informacyjne – użytkownik szuka wyjaśnienia pewnego zjawiska np. jak ugotować barszcz (moja ulubiona zupa)
zapytania nawigacyjne – użytkownik szuka osób, marek, stron www w internecie np. Jan Kowalski facebook, Sawinet strony internetowe
zapytania przygotowujące do konwersji (commercial) – użytkownik szuka produktów lub usług np. najlepsze pozycjonowanie strony wulkanizator, seat ibiza opinie
zapytania transakcyjne – w tym przypadku użytkownik wie co dokładnie chce kupić i w pisują konkretny produkt lub usługę np. wulkanizator Kraków, laptop dell 16GB ram
Pozycja serwisu internetowego w wynikach wyszukiwania
– pojęcie te często w branży zamiennie określane jest jako SERP (search engine result page) określa na którym miejscu w rankingu googla pozycjonuje inaczej znajduje się nasza strona www. Za to na którym miejscu się pokazuje odpowiada algorytm google. Niestety nikt nie zna dokładnie jak ustawiony jest algorytm google – jest to tajemnica ściśle strzeżona. Natomiast wiele firm na całym świecie przeprowadza liczne testy które pomagają zrozumieć i poznać algorytm google. O czym warto pamiętać? 1 pozycja w wyszukiwarce zgarnia ok. 30% ruchu! Pierwsze 3 pozycje zgarniają przeszło 50% ruchu, a pozycje z top10 zgarniaj ponad 93% ruchu.
Wyszukiwarka google
Wyszukiwarka google
– najpopularniejsza wyszukiwarka w Polsce, zwraca uwagę na kluczowe sygnały czyli słowa kluczowe, aktualność strony www. Klika liczb dla zobrazowania skali: 92 miliardy wejść odnotował google w 2020 roku, posiada 91% udziałów wśród wyszukiwarek, dziennie przetwarza ok 3,5 miliarda zapytań
Google search console
– aplikacja od Google. Jest całkowicie bezpłatna. Wystarczy ją podłączyć i skonfigurować z naszą stroną. Dostarcza w przeciwieństwie do google analitycs danych w żaden sposób nie zniekształconych przez ciasteczka cookies. Niezbędne narzędzie do sprawdzania na jakie zapytania się wyświetlamy, jakie url naszego serwisu są zaindeksowane w google, jakie mamy błędy na stronie i wiele innych.
Audyt SEO – czyli od czego trzeba zacząć?
Czym jest audyt SEO (search engine optimization) – to analiza Twojej strony WWW i jej otoczenia pod kątem elementów decydujących o jej widoczności w wyszukiwarce Google. Audyt skupia się na kilku kluczowych rzeczach dotyczących Twojego serwisu tj.: struktura strony i jej zindeksowanie, tytuły i meta dane, treści na stronie, duplikacja treści, analiza profilu linków prowadzonych do witryny. Na podstawie audytu SEO przygotowuję strategię SEO.
Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych i w jaki sposób jest rozliczane?
Jest to naturalne pytanie, ale odpowiedź nie jest prosta bo zgodzisz się ze mną że inaczej będzie wyglądał biznes szewca w pewnej dzielnicy Nowego Sącza a inaczej sklep internetowy o działaniu ogólnopolskim z meblami. Wycena pozycjonowania zależy od: liczby fraz kluczowych, konkurencyjności branży, obszaru działania firmy, stanu strony internetowej oraz zakresu usług. W przypadku biznesów lokalnych ceny pozycjonowania lokalnego oscylują od 400 zł.
Case study czyli przykład firmy która osiągnęła sukces poprzez pozycjonowanie
Firma wulkanizacyjna z Nowego Sącza
Współpraca firmą zacząłem w roku 2017.
Cel: zwiększenie liczby klientów
Wpisujemy frazę: wulkanizacja nowy sacz
Wyniki wyszukiwania:
Efekt:
Widoczność po wpisaniu frazy „wulkanizacja nowy sacz” jest imponująca.
⭐️ ⭐️ ⭐️ 🥇 🥇 Na mapie google jest na pierwszym miejscu z możliwością szybkiego zidentyfikowaniem lokalizacji punktu wymiany opon oraz możliwością zadzwonienia
⭐️⭐️⭐️ 🥇 Na pierwszym miejscu na listingu wyszukiwań pod mapami
⭐️ ⭐️ ⭐️ Na 4 miejscu na portalu wulkanizator
A teraz screeny ze statystyk:
Dlaczego pozycjonowanie stron internetowych ze mną?
Doradzam i edukuje
Transparentność – otrzymujesz raporty okresowe dotyczące postępu prac
Pracuje bezpośrednio z klientem
Wdrożenie analityki internetowej
Możliwość spotkania na żywo
Adrian Wiśniewski
– Krótko o mnie –Od 2015 roku prowadzi działąnia związane z tworzeniem stron internetowych, tworzenie sklepów internetowych, reklamę internetową, kampanie google ads, kampanie facebook ads oraz pozycjonowanie stron internetowych.
Ile trwa pozycjonowanie stron internetowych – kiedy i jakie efekty osiągnę?
Proces pozycjonowania strony to proces długotrwały. Można to tak porównując, jeżeli potrzebujesz natychmiastowych rezultatów widoczności strony korzystasz z google ads. W ten sposób ekspozycja twojej strony www jest natychmiastowa. Płacisz za każdy klik. Wyłączasz reklamy google ads i kończy się twoja ekspozycja, giniesz w otchłani internetu. W przypadku pozycjonowania to proces, liczy się historia Twojej domeny. Wejście na szczyt jest stopniowe ale co ważne te efekty pozostają na długo i nie ma efektu jak w reklamach google. Zwykle efekty widoczności pokazują się po pierwszych 3 miesiącach. Najważniejszym czynnikiem który ma na to wpływ jest konkurencja i jej działania. Pamiętaj że pozycjonowanie to wyścig do którego staje Twoja konkurencja, a regułami staje się algorytm google.
Co mówią o nas klienci?
Sprawdź jakie opinie wystawili klienci. Są to opinie z wizytówki googla jak i ze strony na facebook-u.
Opinie z Googla
Zostaw opinie o mojej firmie. Będę wdzięczny za każdą opinię.
Najczęściej zadawane pytania
Przeczytaj dlaczego warto postawić na pozycjonowanie strony internetowej
Zapytaj o szczegóły współpracy
Możliwość zdalnych konsultacji
UMOW SIĘ NA 1-WSZA NIEZOBOWIĄZUJĄCA KONSULTACJE ONLINE