Czy w biznesie potrzebna Ci jest strona internetowa?

Klienci, a strona internetowa

Strona internetowa to doskonały sposób na dotarcie do ogromnej rzeszy potencjalnych klientów! Aktywna promocja w sieci nie jest domeną tylko wielkich firm, ale jest po prostu dla każdego! Według badań Gemius/PBI, stan na czerwiec 2020 roku, w Polsce jest 27,2 mln internautów. Wiesz dlaczego to Twoja grupa klientów?

Internetowy rynek zbytu

Internet można wykorzystać do rozszerzenia rynku zbytu. Dzięki różnorodnym narzędziom wirtualnej komunikacji możemy świadczyć usługi oraz sprzedawać towary bez konieczności spotkania się z klientem twarzą w twarz i bez ograniczeń przestrzennych! Wartość rynku internetowego czyli wartość transakcji zawarta na rynku to już ponad 50 mld zł.

Reklama internetowa

Strona internetowa jest podstawą szeregu złożonych działań marketingowych w Internecie. Od niej się wszystko zaczyna! Reklama w Internecie to korzystne rozwiązanie z uwagi na atrakcyjne formy oraz ilość informacji o ofercie, które można przekazać potencjalnemu klientowi. Reklama internetowa to w odróżnieniu do tradycyjnej reklamy bardzo precyzyjne, mierzalne i tanie narzędzie do komunikacji z klientem. Zobacz jak można łatwo zareklamować się. Wyobraź sobie, że prowadzisz usługi typu wymiana opon. Umieszczasz reklamę w wyszukiwarce googla opisując swoją usługę. Następnie użytkownik, który akurat szuka tej usługi po wpisaniu frazy np. „wulkanizacja” otrzymuje na samej górze wskazanie do odwiedzenia twojej strony. Zapytasz ile to kosztuje? Już od złotówki. Znajdziesz tak skuteczną reklamę w tradycyjnym podejściu reklamy? Odpowiem za Ciebie: NIE.

źródło: opracowanie własne

Relatywnie niska cena własnej strony internetowej

Koszty uruchomienia i prowadzenia strony internetowej są niskie w porównaniu z tradycyjnymi formami reklamy. Promowanie własnej firmy w Internecie, to wydatek, który także może zostać uznany za koszt uzyskania przychodu. Przedsiębiorca może wprowadzić te wydatki do podatkowej księgi przychodów.

Wiarygodność

Posiadanie strony internetowej jest wyznacznikiem wiarygodności. Obecność w Internecie buduje pozytywny wizerunek i jest już niemalże obowiązkowa! To jeden z podstawowych wymogów, które musi spełnić firma, jeśli chce być konkurencyjna na rynku. jak podaje IAB Polska 81% firm w Polsce posiada własną stronę internetową. Dołącz do nich!

Wykorzystanie kanałów komunikacyjnych w kontakcie z klientami
źródło: IAB Polska

Jeszcze zadajesz sobie pytanie po co Ci strona internetowa? A więc zobacz konkurencje!

Należy uświadomić sobie, że Twoja konkurencja już działa w Internecie i aktywnie pozyskuje tą drogą nowych klientów. Bycie w świecie wirtualnym to już konieczność. Nie możesz pozostać w tyle! Obecnie liczy się to aby wyróżnić się w sieci na tle konkurencji np. dzięki responsywności docieramy do „klientów mobile”, a to jest przyszłość.

Chcesz zobaczyć nasze realizacje i zainspirować się? Zachęcamy do zaglądnięcia. Będziemy również wdzięczni za opinię.

Czy ten post był dla Ciebie przydatny?

Kliknij, przyznając odpowiednią liczbę gwiazdek. Pamiętaj 5 gwiazdek wygrywa.

Średnia ocen 5 / 5. Liczba ocen 1

Bądź pierwszy!

As you found this post useful...

Follow us on social media!